wtorek, 30 lipca 2013

Prolog.

       Życie Jennifer nigdy nie było usłane różami. Mimo, że ma niewiele lat to przeszła już dużo jak na nastolatkę, aż za dużo. Jej rodzice są uzależnieni od alkoholu i nie potrafią zająć się Jenny, ani jej młodszą, siostrą - Kristen. Życie dziewczynek przypomina piekło, a z dnia na dzień jest coraz gorzej. Nagle umiera ich ojciec, a matka zostaje wysłana na odwyk. Może się wydawać, że to prawdziwa ulga i światełko nadziei dla sióstr, ale czy na pewno? Jennifer i Kristen nie były i nie są świadome tego jak te wszystkie wydarzenia mogą wpłynąć na ich charaktery i późniejsze relacje z ludźmi. Jak potoczą się losy dziewcząt? Co przyniesie im los? Czy będą mogły w końcu zacząć normalne życie bez codziennego bólu i złych doświadczeń?

Wszystkiego dowiecie się niebawem...

______________________________

Witam ponownie. :) Nigdy nie pisałam prologów, bo szczerze nie jestem w tym dobra, ale mam nadzieję, że ten Wam się spodoba. ;) Obiecałam, więc wracam. Wcześniej niż planowałam, ale nie będziecie mieć mi chyba tego za złe, co? ^^ Ten wpis to dopiero początek dalszych losów dziewczyn. Jeżeli się spodoba to proszę o szczery komentarz. Na razie pracuję nad wyglądem bloga i sprawami organizacyjnymi, więc byłabym wdzięczna gdybyście " w ciemno " zareklamowali tą stronę. :3 Im więcej będzie tutaj opinii tym szybciej postaram się wszystko przygotować i dodać pierwszy rozdział. :>


x

8 komentarzy:

  1. Przyznam ciekawy prolog chętnie przeczytam pierwszy rozdział c: Wygląd świetny. Myślałam że to będzie kolejny banalny prolog. A jednak nie ;) Mam nadzieję że pociągniesz jakoś z dwoma blogami. Czytałam jedną dziewczynę co miała 2 blogi i raz pomyliła je tak że dodała 2 rozdziały nie na tego bloga XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się udźwignąć dwa blogi. :) Jednak mimo wszystko na pierwszym miejscu stawiam MMYS. :* Cieszę się, że nie zniechęciłam Was prologiem, bo jak już pisałam, nie potrafię ich pisać. :D

      Usuń
  2. brzmi ciekawie ;P czekam na 1 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre ;d
    czekamy na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się rozpoczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej. Ja dostałam propozycję opinii tego bloga na asku. No wiec prolog jest bardzo dobrze napisany i gdybym umiała napewnobym tak napisała na swoim blogu. Ogólnie mówiąc blog jest zajebisty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinie, zachęcam do przeczytania dwóch kolejnych rozdziałów i zapraszam częściej. :*

      Usuń